Godnatt =)

Var på stan idag med ida, åkte med mamma vid halv 11 in till stan.
Hittade en massa fint som ni såg på inlägget innan, dock så var inte allt från idag.
Lite från när jag var i göteborg också och på marieberg med tobbe i fredags.
Hade det mysigt som vanligt, åt god mat på la baguette. Åkte sen med pappa hem vid halv 5.
Har kollat på film nu ikväll och nu ska jag ta bort sminket och lägga mig i sängen,
för ska upp vid 9 i morgon och in till tandläkarn, träffar nog också ida i morgon igen.
Bloggar när jag har tid&lust, puss!♥


 

maten på la baguette!

maten vi gjorde när vi kom hem, vårullar med sallad&fetaost!

och så en bild på min älskade farmor
som var här igår!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0