Härliga fredag!

Tänkte att jag kunde blogga lite nu när jag ändå har tid.
Dagen har varit väldigt skön, började på förmiddagen med att välja en film vi skulle se på eftermiddan och sen körde vi en typ av "lek". Då man fick ett kort där det stod några saker som man sedan skulle gå och ta kort på, på stan och så.
Efter det var det lunch och på förmiddan kollade vi på en film som hette "East A", den var faktiskt bra.
Till det fick vi popcorn, chips, ostbågar och saft, gulligt av våran lärare tyckte jag :)
Slutade lite innan 2 och tog halv 3 tåget till älskling.
Blev hämtad på stationen och skjutsade ralle till gärdekiosken och sen åkte vi hem.
Nästa direkt åkte tobbe och tränade så därför har jag alltså tid med ett inlägg, när han är tillbaka får vi se vad som händer.
Får också se vad som händer i helgen, vill hitta på nått kul på lördag men får se.
Bloggar när jag är hemma på söndag igen iaf, puss!♥

 
 
nu är det äntligen fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0