Varför landa när jag flyger fritt?

Sådär ja, nu har jag precis kommit in från en spring tur. Gick rätt bra för har ju inte tränat på evigheter nu!
Ska snart duscha, göra mig i ordning och packa, får se om jag och pappa ska ut och övningsköra nått innan jag åker till lindesberg. Får skjuts dig till klockan 6 för tobbe slutar då, åker sen med honom hem där jag tillbringar min helg!
När min ängel ida kommer hem ska jag träffa henne lite snabbt också!

Som ni märkt så har jag ju inte bloggat nått sen i tisdags, men har varit med ida och jennifer norgren.
Längesen man träffade den bruden, var kul å se na igen!
Får se om jag bloggar nått i helgen, troligtvis inte men hörs när jag är hemma igen, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0