Bakning på g!

Hej hallå!
Sitter i skolan och väntar på att mamma ska komma och hämta mig.
Dagen idag har varit skön som vanligt, hade först hantverksorientering och kollade bara film.
Åt lunch och sen fick vi börja med naglar igen.
Malin gjorde naglar på idag och är nöjd igen, så duktig!
Nu har jag fina naglar till jul och nyår, känns skönt.

Föresten jag bloggade inge mer igår.
Men det blev lite ändrade planer och det slutade med att jag och Terese tränade hemma hos oss i stället.
Sprang på bandet och träna ben, armar osv.
Men innan det bakade vi pepparkakor, as mysigt!
Allt blev rätt sent så vid 11 hade vi tränat klart.
Gick och la mig helt död sen efter jag hade duschat och fixat.
Men nu ska jag snart hem och bloggar senare, för ska baka lussebullar med min mor. Mys.
Puss!

Bild från pepparkaksbakningen igår, snippa och snorre à la emma&terese! oops


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0