Den långa härliga helgen är tyvärr över!

Hej på er!
Då var min långhelg över och det känns jävligt drygt måste jag säga.
Men var ju iallafall med Rikard och Terese i fredags och mös med dom.

Fick liv i dem små liven när klockan var halv 2 typ.
Vi åt frukost och sen städade vi lite där hemma.
Gjorde oss i ordning och sen gick jag och Terese och handlade.
När klockan var 5 kom mamma och pappa, mamma skulle lämna av pappa som skulle föra lite med Rikard och några från jobbet eftersom dom skulle på julfest.
Jag, mamma och terese köpte mat till oss och Tobbe och åkte hem där Tobbe redan var.
Åt och kollade tv, hade myskväll igår med. As skönt!
När mamma skulle hämta pappa åkte terese med hem till sig och jag och Tobbe gick och la oss.

Idag har vi bara kollat tv och så.
I morgon blir det att träna med bästa Terese efter skolan.
Så bloggar när jag kommer hem, puss!

Tredje advent idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0