Godnatt!

Hej hej hallå!
Hade som sagt en rätt spikad dag igår.
Var och tränade efter skolan, körde stenhårt och vaknade upp med världens träningsvärk men måste säga att det känns underbart!
Blev skjutsad av Rikard till skolan så jag var där klockan 2.
Mötte upp mamma och min lärare sen var vi på utvecklingssamtal.
Gick väldigt bra och när vi var klara åkte jag och mamma till marieberg.
Fick med mig 2 par träningslinnen från intersport, 1 spets t-shirt från cubus som jag fick av mamma och 3 par bh:ar, tack bästa mamma!
Åkte sen hem och åt mat och gick sen vidare hem till mitt hjärta.
Fan vad jag saknat dig idis!<3
Pratade, skrattade, cp dansade och hade det mysigt!
Blev sen hämtad av pappa så övningskörde jag hem.
Sen jag kom hem har jag bara kollat tv, packat upp väskan och allt sånt där.
Ligger nu i sängen och ska sova för i morgon blir det upp och städa huset och sen vidare till friskis&svettis!
Bloggar mer i morgon, puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0