Lugn & skön helg!

Hej hallå!
Blev inte riktigt som jag skrev på blogginlägget innan.
Blev inte att åka till Karlstad utan vi åkte till Hagfors och köpte en annan fyrhjuling där till tobbes pappa.
Kom hem igen efter 5 tror jag och skulle träffat ida och joel då, men blev inte så då dom skulle göra annat.
Vi tog det mest lugnt och mös hela lördagen och idag vaknade vi efter 11, halv 12 någon gång.
Åkte med 17.50 bussen hem.
Men innan det var jag hem till anna-marina och kollade hår och beställde det och så.
När jag kom hem packade jag upp min väska och tog mig lite gröt.
Har bara kollat tv resten av kvällen och Rikard och Terese var här en stund förut.

I morgon blir det träning efter skolan med bästa Terese.
Så bloggar när jag är hemma igen, puss!

Bild från Sälen, mor&far, Rikard&terese var där i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0