Tränat och nyss duschat!

Hej hallå!
Hann aldrig blogga nå mer igår.
Var ju som sagt och tränade med bästa Terese efter skolan.
Tog det lugnt resten av kvällen och skulle sova tidigt hade jag tänkt, men blev inte så och jag som typ 20 i 1.

Var skapligt trött i morse och började dagen med ett läkarbesök.
När jag var klar där skjutsade mamma mig till skolan, fick köpa en sallad också.
Åt och sen började nagellektionen, gjorde naglar på malin och dem blev väl ok.
Slutade sen och gick till Friskis då där jag mötte upp terese.
Körde stenhårt med 50min på crosstrainern.
Blev hämtad av pappa, åt och nu har jag nyss duschat.
Ska ta på mig min morgonrock och packa ner nya träningskläder för i morgon.
Blir gymmet då med, underbart!
Men bloggar senare annars i morgon, puss!

Naglarna jag gjorde på malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0