fredag

Skönt att det är fredag och att det här var sista veckan innan lovet och praktiken som jag ska ha i 3 veckor.
Jag fick lov igår eller vad man ska säga, slutade 10.30 och så åkte jag till tandläkaren.
I dag har vi egentligen friluftsdag med skolan.
Vissa ska åka till romme och åka skidor en hel dag, medans vissa ska till ånnaboda och grilla och mysa.
Jag skulle följt med till ånnaboda men blev inte det heller för jag ska till min andra tandläkare idag.
Så mormor hämtar mig före 10 och sen skjutsar hon mig dit.
Efter tandläkar besöket åker jag buss till min älskling. Fixar lite och sen kommer han hem med två kompisar.
För ikväll ska vi till bångbro folkan, så det ska komma massa människor till tobbe innan vi drar dit.
Ida ska också med ikväll och vi ska ha skit kul gumman!<3
Bloggar kanske i morgon om jag har tid lust och ork efter en galen kväll.
Annars bloggar jag när jag kommer hem igen, men får se!♥
tog på mig jeans och en mys tröja, men byter om jag gör mig i
ordning hos älskling sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0