helt död

Sitter vid datorn men borde egentligen läsa min engelska bok.
Ska göra det snart, men bara en liten stund för jag är sjuuukt trött och helt död i kroppen!
Men började dagen idag med arl och höll på med grupparbete, estet och redovisade no;n då.
Tyckte faktiskt det gick bra återigen!
Sen hade vi handel och arl, men gick tidigare eftersom jag skulle ta bort stygnen på läkargruppen.
Var upp och pratade med sussi en massa och sen tog vi en fika på gröna grodan.
Efter en mysig fika åkte vi till stadium för mamma skulle ha nya träningsskor.
Hittade två t-shirtar att träna i. Köpte en själv och en fick jag av mami♥
Mamma skjutsade mig till risbergska sen. Stod och väntade där ett tag på ida&elin.
Vi gick till filmkedjan och solade och sen tog jag och ida bussen till dansen.
Gick rätt bra på dansen och var allmänt glad efter, hihi.
När jag kom hem duschade jag och packade/packade upp väskan.
Åt och har suttit i soffan sen dess.
Men nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite, sen ringa älskling!
Bloggar i morgon, då slutar jag 10.50 och sen åker jag och tränar♥
hehe, bilden har inget med texten att göra..
fick bli en bild som jag hade på datorn, hihi en bild på min drömbil (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0