hemma en sväng

Har ju varit hos älskling sen i fredags somsagt.
Och som alltid nästan, så bor jag hos älskling när det är lov.
Hihi, men det är mysigt och finns faktiskt mer att göra där en här i lilla ölmbro.
Tänkte lägga upp lite bilder sen i fredags och så.




från vänster; älskling, billy och juden


älskling, billy och juden igen


inte lika taggade


jag och min snygga idis :*


nyktert och vackert :*


love you girl!<3


bus med rocky, älsklingens hund =)


finaste rocky!


älskling och jag mös med chips&dipp igår<3

puss!♥


Kommentarer
Postat av: ida

hihi men du jag mena att jag ville ha alla bilder (a) men tack för dom jag fick, vill du ladda upp dom andra också?:) love you to babygiiiiiirl :* <3<3<3

2011-02-22 @ 20:37:40
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: ida

sv. jag ska baka sånna på söndag trorja! vill dy... smackaaa? :*<3

2011-02-25 @ 15:30:56
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0