hos min babyboy♥

Åkte hem till älskling igen i onsdags.
Har faktiskt inte hänt så mycket under tiden vi varit här, mest tagit det lugnt och bara inte gjort någonting.
Men måste säga att det känns skönt ibland.
Fast idag skulle vi igentilgen åkte till klacken, men blev inte så.
Så vi har bestämt oss att i morgon SKA vi dit och det kommer bli hur mysigt som helst!
Ikväll hade vi först tänkt åka hem till mig om vi hade varit i klacken idag, men älsklingens päron ska bort ikväll så vi är hemma själva med voffisen.
Så ska tvinga honom åka lite skoter och ta en promenad med rocky.
Behöver lite mortion kan ja lova!

På söndag bär det av hemåt igen efter en veckas lov.
Har varit hur skönt som helst och jag behövde det verkligen!
Nu på måndag ska jag ju heller inte till skolan, har ju praktik i 3 veckor på kicks.
Blir kul och spännande vill ja lova.

På söndag fyller också min bästavän ida 17 år!
Grattis världens bästa och underbaraste vän, du är så himla bra!
Och du ska veta att jag är så otroligt glad att jag har dig vid min sida, och du vet att jag alltid finns och ställer upp för dig!
Du är världens finaste människa och jag älskar dig mest min älskade vän!♥♥♥

Bloggar på söndag efter en massa mys med ida på hennes dag, blir bio med elin&towe!♥


Här kommer lite snygga och seriösa bilder på mig och min pingla.
Är ju hos tobbe så får ladda upp bilder jag redan har på bloggen, med det får duga :*








Tack för du är så bra min pärla, du är så fin!♥

Kommentarer
Postat av: ida

hihi ååhhh vad fina bilder du hittade pumpkin=)

nu vet vi ju båda hur bra jag är på sånt här så allt det där du skrev och massa andra fina ord:* nej men du vet att jag alltid finns här och jag gör allt och lite till för dig you know! älskar dig mer en mest raring! saknar dig så längtar till på söndag<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-25 @ 15:26:03
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: ida

sv. bror på när du tänkt komma, tänkte baka dom innan hela söta släkten kommer så blir innan 2 iaf :)<3333333333333

2011-02-25 @ 19:49:08
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHA vänta, håller jag en godispåse på 3e bilden? -.-'

2011-02-25 @ 22:00:46
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: sara

vilka söta tjejer!!!:) pussss<33

2011-02-26 @ 22:32:28
URL: http://mesara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0