lördag & massa mys♥

Tänkte blogga lite snabbt nu när jag ändå inte gör nått speciellt.

Idag vaknade jag och älskling runt 10, låg kvar och dröjde i sängen och sen gick jag upp och gjorde mig i ordning.
Vi fick skjuts av mamma till stan vid typ 12.
Gick runt och kollade massa och jag fick med mig en ögonbrynspenna & eyeliner!
Vid halv 3 gick vi och fikade på fiket vid bion.
Klockan 3 ungefär kom mamma och hämtade oss och vi åkte och hyrde film och köpte godis på coop!
När vi kom hem har älskling pluggat lite på körkortet och håller fortfarande på med det.
Så länge dukade jag, gjorde sallad, tände ljus och snart ska vi äta god mat tillsammans med mamma&pappa.
Ikväll ska vi kolla film och mysa av bara tusan!

I morgon åker älskling hem halv 5 och jag, mamma och pappa åker till min morbror som som sagt fyller år.
Bloggar när jag kommer hem därifrån!♥


bild från balen i 9;an, miss it

Kommentarer
Postat av: Jimlena

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-11-18 @ 07:08:22
URL: http://jimlena.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0