måndag och skönt med lov

Hade en bra fredag, men fanns saker som var mindre bra ocskå.
Det stängde en timme tidigare än vad det skulle göra (n)
Efter drog jag, ida och älskling hem till honom och kröp ner under täckena.
Har nog aldrig frusit så mycket som jag gjorde då när vi skulle sova.
Älskling gick och mötte några som hade glömt sin väska, och segare människa får man leta efter!
När han kom tillbaka startade han tv och vi låg och kollade en stund, tills alla somnade som stockar.

I lördags minns jag inte när vi vakande, men låg kvar i sängen till efter 1 iallafall.
Vi åt pizza och sen vid 4 gick ida til bussen.
Efter ida hade gått åkte älskling och hans pappa ute och åkte skoter.
När ida hade gått och älskling åkt iväg gick jag upp och tog en varm dusch.
När älskling kom in igen tog vi det lugnt, kollade på tv och mös.

Söndagen/igår hände inte så mycket så finns inget att skriva om gårdagen.

Nu kollar vi på tv och ska snart försöka få ut älskling och åka skoter.
Hehe, får väl se hur det går.
Bloggar någon annan dag, och måste säga att det är sjukt skönt att det är lov nu i en vecka!♥

Kommentarer
Postat av: beatrice

sv: yes det är det från affro :)

2011-02-21 @ 21:35:51
URL: http://beatriceandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0