min helg

Helgen har varit bra.
I fredags var jag ju med ida och vi sov hos hemma hos henne i hennes bod och hade det mysigt.
Drack te, spelade kort och åt frukt.

I lördags varknade vi först vid 9 eller 10 och gick upp och öppnade dörren för det var så jävla varmt.
Somnade sen om med dörren öppen till klockan 1.
Efter en liten tupplur igen så gick vi upp och åt frukost och sen gick vi ut och gick i 50min.
Skönt och mysigt!
När vi kom hem plockade ida mina ögonbryn sen knallade hon hem.
Jag duschade och gjorde mig i ordning för klockan 6 kom älskling och hans päron hem till oss.
Vi åt god mat och hade det trevligt.
Halv 1 skulle dom åka hem och älskling var tvungen att följa med för på söndagen skulle han med och hämta en ny skoter.
Så jag följde med och vi gick och la oss och mös i sängen direkt när vi kom hem till honom.

I söndags/igår vaknade jag och älskling vid 9 och låg kvar och mös ett bra tag.
Halv 10 gick älskling upp och åt frukost och sen vid 10, kvart över 10 åkte han och hans pappa.
Jag fixade lite och åt frukost och vid 11.25 gick jag till bussen.
När jag kom hem gjorde jag mig i ordning och vid 2 åkte jag till ida.
Var där medans hon gjorde sig i ordning och vid 3 åkte vi till elin.
Klockan 6 blev det bowling på strike med ida, elin och towe för towe fyllde igår!
Hade det trevligt och när vi var klara tog vi 20 över 8 bussen hem.
Duschade och vid 10 kröp jag ner i sängen och låg och pratade med älskling till 11.

Idag är jag hemma från skolan för mår illa och har ont i magen :(
Ska istället plugga eftersom jag har prov på onsdag.
Bloggar mer sen!♥




promenixen :*




bowlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0