soffisen

Ligger ihop kurad under en filt i soffan.
Fryser som bara den och så himla trött, jag fattar inte!
Dagen idag har iallafall varit bra, slutade 10.50 och åkte till gymmet då.
Körde håret på gymmet och det gick bra!
Efter gymmet sprang jag till bussen, men precis när jag skulle springa över vägen så åkte bussen förbi.
Drygt men mamma kom och hämtade mig istället så följde jag med henne till hennes jobb.
Var där och åkte hem vi halv 5. Vi köpte med kinamat och sen packade jag upp min väska, duscha och läste min engelska bok.
Läste inte mycket, men jag fattar seriöst nada.
I morgon ska jag inte till skolan för jag ska till läkaren, istället följer jag med mamma på morgonen på jobbet och sen åker vi dit.
Åker hem efter jag varit där och måste då plugga datakunskap och läsa.
Och på fredag är vi ju lediga, hur skönt är inte det?
Aja, nu ska jag kolla tv och hämta en kopp te, hörs i morgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0