Bloggar från mobilen

Åkte hem från älskling idag. Tog 10.15 bussen som också min efterlängtade pärla ida satt på, vi hade myyycket att prata om vill jag lova! Ida hoppade av bussen i kvinnersta och jag fortsatte in till stan, hjälpte morfar att städa och sen var jag kvar där till Rikard slutade. Han kom och hämtade mig halv 5, åkte hem och gjorde mat och då kom också min kusin och hennes kompis sen kom också seiko. Vi åt mat och sen bada jag, malin och emelie. As mysigt, körde vollyboll och sånt. När malin och emelie hade åkt drog jag och ida ut och gick men sprang också. Kom hem vid 10 typ, nyss duschat och nu sitter jag och Rikard och kollar på tv. Rikard ska väl snart sova och då gör jag också det, för ska upp och springa med ida i morgon bitti. Bloggar senare maybe:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0