Söndag, alltså söndagsmys!

Sitter just nu i soffan och har nyss ätit vårullar med mamma&pappa.
Min helg har varit bra.
I fredags slutade jag ju 1. Var med mamma en sväng på marieberg och fick med mig en hel del hem.
Orkar dock inte lägga upp bilder idag, så det får ni kanske en annan dag!
Vid halv 7 kom min älskling hit, jag hjälpte till med maten medans han duschade.
Vid 7 kom mormor också och sen åt vi god mat, med jordgubbar och glass till efterätt!
Senare kollade jag och min plutt på film.

I lördags när vi vaknade startade vi datorn och bokade biljetter till baksmällen 2.
Sen hoppade jag in i duscha och gjorde mig i ordning.
Runt halv 3 åkte jag och tobbe till marieberg. Fick med mig lite mer hem då, hehe.
Kom hem runt halv 6, åt lite mat och vid halv 10 blev det bio, skit mysigt och filme var as bra!

Idag tog vi det lugnt som alla andra söndagar, jag gav älskling frukost på sängen. Var så himla mysigt!
Mös sen resten av dagen eftersom han skulle åka hem idag :(
Vid 5 åkte älskling hem och då åkte jag och pappa ut och övningskörde, gick bra och var lite överallt.
Nu blir det film med mamma och pappa, och sen ska jag försöka sova..själv :(♥


bild på frukosten i morse :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0