massage på listan (y)

Men tjenis! Sitter just nu på altanen och väntar på att mammas jobbar kompis petra ska komma hit och massera mig. Gött vill ja lova!
Efter det drar jag ut på en löprunda igen, tränar nog också lite på pappas maskiner på övervåningen innan.
När jag kommer in ska jag bara duscha och sen blir det nog bara kolla tv, en kopp te och sen ska jag sooova!
Hela dagen idag har det känts som torsdag, så rätt segt att det är det i morgon istället.
Slutar iallafall 2 i morgon istället för 4 för ska till läkarn, och på fredag slutar jag 1!
Bloggar nog inte när jag kommer i morgon för ska göra mig i ordning då, för släkten kommer och firar min bror som fyllde 21 år i måndags, du börjar bli gammal din gamle get♥
Ska försöka ta bilder i morgon så dom kommer nog upp när jag bloggar igen, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0