70-års fest i morgon!

Nu är det sommarlov eller ja ska ju börja jobba på måndag och sen 4 veckor framåt.
Tar nog också 1 vecka lite senare i slutet om jag orkar.

Denna vecka har gått fort och har typ inget gjort något i skolan.
I onsdags var det pluslkampen som typ ingen i min klass var med i så det sög.
Sen till skolan och stylade 9;or som skulle på bal.

Igår var det avslutning. Började klockan 9 i matsalen.
Där det bjöds på tårta och lite sång.
Fick även betygen och sa hejdå till mina underbara flickor.
Vi MÅSTE ses i sommar mina pinglor, kommer sakna er!
Åkte sen till lindesberg där älskling var, kollade på karnevalen.
Sen bar det av hem till älskling.

Idag åkte jag och tobbe hem till mig vid 6.
Träffade ida en jätte liten snabbis och sen åkte vi hem.
Har typ inte gjort nått sen vi kom hem, jag har nyss solat och snart ska älskling göra det.
För i morgon är det 70-års fest här för min mormor fyller på söndag.
Kommer hit 40pers så det ska säkert bli roligt, kommer nog inte blogga nått. Kommer ha fullt upp!♥


bild sen jag praktiserade på kicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0