sommarn är här!

Inte bloggat sen i fredags så ska berätta lite om min sköna och bra helg!
I fredags när rikard och terese kom la vi oss och solade.
Dushade sen och sen började vi med maten, medans rikard grillade kycklingen så gjorde jag och terese gratäng, sallad och fixade.
Innan vi skulle äta kom rikards kompis anders och han åt med oss.
Resten av kvällen blev det mys ute på altanen, med massa prat, skratt och kort spel!
Anders frog vid typ 1 och då kröp vi andra till kojs.
04.30 kom älskling hem och då var jag uppe och öppnade dörren -.-

I lördags när vi vaknade åt vi frukost och sen gick vi ut och la oss i varsin solstol allihop.
Hade vattenkrig och självklart var jag och terese kungar!
Vid typ 5 tror jag, åkte rikard och terese härifrån.
Älskling och jag åkte och åt mat och sen blev det en lugn hemma/myskväll.

I söndags vaknade jag och älskling runt 12.
Tog det lugnt, åt frukost och sen kom mamma och pappa hem.
Som inte varit hemma sen i torsdags.
Runt 2 åkte jag och tobbe hem till honom för han skulle hjläpa hans bror med hans bil.
Blev grillning, guld!
BB finalen och mys framför tv;n med hans päron och hans moster och hennes kille.

Idag åkte jag från tobbe vid 4.
Rätt tråkigt eftersom vi har varit med varandra sen i onsdags.
Ida var också med på bussen, hon följde med mig hem och vi har haft det mysigt som vanligt!
Hon gick nyss och nu ska jag duscha och fixa lite till i morgon.
Börjar 8 och när jag slutar ska jag till morfar och städa och sen hem och hälsa på farmor!
Bloggar kanske nå inlägg i morgon om jag har tid, ska också till ida!♥


en bild som redan blivit uppladdad på bloggen en gång,
men den får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0