Tisdag, jobbigaste dagen på hela veckan avklarad!

Dagen har varit ganska seg idag faktiskt, eftersom jag har haft ont i huvet hela dagen :(
Blev iallafall hämtad av mamma när jag slutade eftersom pappa hade åkt tidigare.
Eftersom mamma skulle åka till en jobbarkompis typ direkt så köpte vi med en kycklingtallrik åt mig i lillån.
Åt och sen har jag fixat min väska till i morgon och plockat lite.
Nu sitter jag och väntar på att ida ska komma hit hon skulle äta runt 6 och nu är klockan 7..jahej lilla pluttan är seg. Vi ska ut och gå sen också :*
Bloggar kanske ett inlägg senare, annars gör jag det i morgon. Då är det redan onsdag och på torsdag är sista dagen på den här veckan. Midsommar på fredag ju och ledig, skönt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0