Vill ha helg nu, tack!

Nu har jag inte bloggat sen i tisdag, men har ändå inte gjot något vettigt och intressant. Orkar heller inte sitta vid datorn så idag får det bli ett inlägg från mobilen. Igår när jag kom hem från jobbet, åt jag god mat och umgicks lite med min familj och min morfar. Jag, Rikard och terese tog också årets första dopp i våran pool som vi tyvärr var tvungna att tömma ur igår för det var nått som var fel och så. Efter badet tog jag på mig träningskläder och tog ut på en löprunda med ida! Skönt men ganska varmt. När jag kom hem gjorde jag i ordning en sallad till min lunch till idag. Idag när jag kom hem fick jag något ryck och städade mina lådor med linnen och t-shirtar, städade också min andra garderob. Fortsatte sen att städa lite på mitt rum och sist men inte minst mina badrums skåp och hyllor så nu är det så fint där uppe! Klockan är bara halv 10 typ, men är så sjukt trött så funderar på att gå upp och lägga mig, kommer nog inte bli så mycket bloggning i morgon för ska till andersson på kalas, för lilla juvelen fyller ju faktikst 14år i morgon, grattis gumman<3 Bloggar när jag har tid och lust, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0