18.44

Kom hem för ett tag sen blev ingen dans för min del eftersom jag fortfarande inte mår så bra..:(
Ville verkligen men det går inte.
Istället åkte jag hem och åt med mamma och pappa och nu ska jag snart fixa te, ta en huvudvärkstablett och bara dö lite.

Andra dagen på praktiken idag då!
Var faktiskt roligare idag än igår kan ja säga.
Kändes som jag fick göra lite mer och behövde inte stå och glo bara.
Skulle egentligen slutat 18 idag igen, men blev inte så.
Fick en tid till läkaren och slutade 15.40 istället.
Men i morgon blir det full dag antar jag, känns jobbigt men sånt är livet.
Tänker faktiskt inte blogga mer ikväll, gör det i morgon istället.♥

dagens outfit;



kicksssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0