big brother

Sitter och kollar på big brother.
Dagen vad bra, och redovsningen gick också bra.
När jag slutade gick jag och böt min jacka och sen vidare till la baguette.
Köpte med mat till mig och min käre bror och skulle igentilgen gått till honom direkt.
Men fastnade istället där i väntan på maten med karin, jannika och mimmi.
Satt och pratade med dom ett bra tag och sen gick jag till rikard, kom dit vid 1.
Åt och städade, tänkte åka och träna också efter men var så trött och hade ont i huvet, så stannade i stället och kollade på skräckfilm hos rikard.
Väldigt mysigt måste jag säga att umgås med honom ett tag! Han är grym<3
Sen jag kom har jag bara tagit det lugnt, så skönt!


dagens outfit:
mys tröja från bikbok
svarta jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0