fredag och älskling är på ingång!♥

Bloggade aldrig i onsdags, men jag har varit helt död när jag kommit hem från praktiken.
Har ont i hela kroppen och så himla slut!
Så därför min uppdatering suger.
Och just nu funkar inte mitt internet hemma, fattar inte?
Vi har aldrig haft problem med vårat internet, så faktiskt lite ledsen nu :(
Men idag har jag haft det bra på praktiken, personalen är så himlans gulliga!
För söta helt enkelt, storm trivs!
Fick också sluta tidigare idag, linda sa att jag kunde gå när klockan var 17.10.
Så det var ju bra istället för att vara kvar till 6.
Blev hämtad av pappa och när jag kom hem fixade jag mig lite och fixat på rummet.
Idag klockan 8 hämtas älskling vid tåget, äntligen.
Kan behöva träffa honom efter den här veckan vill ja lova.
Bloggar på söndag, då ska jag också träffa min bästavän, vi ska ut och gå/springa som vi gjorde igår.
Hörs då!♥

Kommentarer
Postat av: Mikaoliwia

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-06-17 @ 13:58:56
URL: http://mikaoliwia.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0