hos min gulliga bror♥

Kom nyss till min käre bror.
Han ligger och sover, osocial som han är :)
Om typ 45min ska jag gå till tandläkaren, skulle bli så jävla glad om tandställningen rök..men tror inte det
Är nån ful pytteliten glugg som knappt syns kvar bara, sen är den borta!
För himla skönt vill ja lova =)
Efter jag varit hos tandläkaren blir det att åka med mamma till optikern, kanske måste he glasögon när jag sitter vid datorn för får så himla ont i huvet.
Men får väl se vad som händer och sker, kan ju iallafall säga att jag inte tänker använda glasögon ofta.
Tror jag och mamma ska åka och köpa dans/tränings kläder och sen får vi se vad som händer.
Vill gärna vara på stan idag eftersom det är rabatter, modevisning och lite så.
Kimberly och karin i min klass ska vara med på modevisningen, go for it girls! hihi
Men får se om jag är kvar eller inte, måste ju plugga också för har ju prov i morgon IGEN -.-
Blir så trött och irriterad på att vi har prov så himla ofta.

Men bloggar när jag kommer hem, puss!♥


bara för han inte har några bilder typ,
så får det bli en bild om rikard när han körde cross någonstans :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0