ont i halsen och nyser

Kom hem för en stund sen.
Känner mig inte så bra nu, har fått skit ont i halsen bara så där..nyser hela tiden och det kliar i ansiktet :(
Har nog blivit smittad av min käre bror och min prinsessa sara, men älskar er ändå hihi :*
Gick bra hos optikern, hon sa att jag fick så ont i huvet för jag pluggar mycket och anstränger ögonen vid datorn.
Hade också typ ett jätte litet brygningsfel i höger öga, beställde ett par läsglas ögon som jag ska ha när jag sitter vid datorn och så typ.
Fett fult ja vet, men sånt är livet och det får man leva med :(
Efter vi hade varit där gick jag och mamma till hm och där fick jag med mig 3 tränings linnen och ett bar halvkorta shorts till dansen.
Thank you mami!♥
Nu sitter jag och väntar på mat och ska plugga medans.
Blir att äta soppa och sen ska jag öva inför i morgon på mamma, fixa naglarna och så!
Ni får nog bilder på det jag fick med mig hem idag senare om jag orkar, hihi♥
väldans seriös...

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman du skulle passa i glasögon och det är fint ju!

Du är fin vad du än skulle ha på dig gumman!:)<3

2011-03-31 @ 19:56:39
URL: http://nattstad.se/lifeofAnna
Postat av: Markuskatharina

I recomend this site

2011-07-26 @ 10:19:17
URL: http://markuskatharina.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0