pluggar nu igen

Slutade 14.15 idag istället för 15.10.
Satt kvar i skolan en stund och pratade med några från klassen, åt en banan och en yoghurt.
Gick sedan till järntorget och tog 24;an till gustavsvik.
På gustavsvik gymmade jag och det gick skit bra, kändes riktigt skönt efter!
Åkte med mamma hem och stannade på coop.
När jag kom hem la jag mig och solade i 30min, somnade nästan.
Åt sen pasta och skinksås, mumma!
Duschade och nu ska jag plugga lite till provet jag har på fredag.
Då har jag ett praktiskt prov i naglar, känns ändå rätt bra men kan inte ordningen på allt..:(
Bloggar senare, nu tar jag mig en kopp te och sätter mig vid köksbordet och pluggar!♥
så sexigt, puss hjärtat mitt!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

min gullungar:*

2011-03-31 @ 09:28:43
URL: http://mesara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0