äntligen fredag i morgon!

När ida kom förut åt vi kladdkaka och glass!
Kollade på tv, satt vid datorn och sen har vi spelat kort.
Övningskörde hem ida föut, haha =)
Nu ska jag snart duscha och sen fixa mina naglar!
Sen blir det bara tv mys resten av kvällen.

I morgon börjar vi dagen med hantverk. Då är det kundmottagning!
Så då kommer min brors flickvän terese dit så ska jag typ göra ansiktsrengöring och vad hon mer vill ha.
På engelskan i morgon får man om man vill ta ett betygsamtal med min lärare och få reda på nationella.
Så tror jag ska göra det och sen åkte hem direkt!
Ska nog till marieberg med mamma en stund också, så bloggar om jag hinner när jag kommer hem.
För i morgon kommer ju min älskling hit♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0