fredag i morgon (y)

Skjutsade hem ida nyss, hehe övningskörde då!
Nu har jag precis duschat och ska fixa lite, sen blir det nog bb.
Såg inte det igår, så ska kolla på gårdagens avsnitt först.
I morgon åker jag med mamma till skolan, men måste åka tidigare.
Börjar iallafall 8 och slutar 13.30 för vi har ingen engelska!
Får se om jag går hem till min bror då eller om jag sitter kvar i skolan, för kvart i 3 kommer ida till stan.
Blir att ta en buss till marieberg, mys och kanske lite shopping!
Tar farväl av min sköna böna vid tåget och tar bussen hem, senare kommer älskling hit♥
Bloggar kanske i morgon innan min bebis kommer hit, puss!♥


nyduschad och söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0