kort dag

Åkte ju som sagt till tobbe igår.
Vi åkte samma buss hem så han hoppade på i linde.
När vi kom hem åt vi och sen åkte vi ut med bilen en stund, hehe!
Senare åkte älskling och tränade så då sov jag en stund, för hade väääldigt ont i huvet.
När han kom tillbaka kollade vi typ bara tv, mös och sen somnade vi efter 11. Helt döda!

I morse gick vi upp tidigare än vad vi behövde.
Men det var rätt skönt, jag skulle åka 07.47 tåget så älskling skulle skjutsa upp mig till tåget.
När vi var på väg så hände det nått med hans bil så fick vända och så skjutsade birgitta upp oss.
Trodde vi skulle missa det, men det var försenat till 51 så vi hann!
Älskling hoppade av i linde och jag fortsatte till skolan.
Hade matte och så slutade jag, gick och åt och sen gick jag och städade åt min bror.
När jag var klar där tog jag bussen till gymmet, gick skit bra!
Vid 4 kom ida och så blev vi hämtade av mamma halv 5.
Åt när vi kom hem och nu sitter ida och läser en engelska bok, så länge sitter jag vid datorn.
Bloggar senare igen, puss!♥


här kommer en bild på en klänning jag vill ha till skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0