min helg, underbar!

Min helg har varit huuuur bra som helst!
Var själv hela helgen och i fredags kom älskling hit.
Vi åt mat på lillågrillen, kollade tv och mös.

I lördags vaknade vi klockan 9, satte på tv och insåg sen att klockan bara var 9.
Gick iallafall upp och åt godaste frukosten, duschade och gjorde oss i ordning.
Åkte till marieberg en stund, fick inte med mig nått en faktiskt men vi fikade och hade det trevligt.
När vi kom hem kollade vi tv och sånt.
Vid typ 8 grillade vi, blev as bra och sen kollade vi film.
När klockan typ var 22 åkte vi till linde för att träffa pontus och sofie.
Var där till 1 och sen åkte vi hem igen, när vi kom hem kröp vi ner i sängen, kollade tv och somnade senare.

I morse vaknade vi 11.
Åt samma goda frukost i morse igen, kollade tv och tog det lugnt.
Var tänkt att älskling skulle åka 16.30 bussen men han åkte typ halv 6 för hans päron hämtade honom.
Alltid lika jobbigt att se honom åka, saknar honom redan!
Nu sitter jag och kollar på tv och nyss kom mamma och pappa hem.
Bloggar sen igen, puss!♥


godaste maten, grillat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0