så jäkla trött

Idag slutade jag 10 över 3. Gick då och mötte ida.
Vi åkte och gymmade, när vi kom hem åt vi och senare gick vi ut och gick med vera också!
Kom in för ett tag sen och ska snart duscha, men just nu orkar jag inte.
Ska nog springa ner och ta en liten yoghurt, hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och glo på tv.

I morgon börjar jag 09.30 och slutar 10.55.
Går direkt och hjälper min morfar med städningen.
Blir skjutsad av honom till tandläkarn och sen ska jag bara hem och sola om det är bra väder.
Måste också plugga eftersom jag har data prov på måndag och nationella på onsdag.
Men slänger in en eller två inlägg i morgon, vem vet!♥


sleten tjej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0