söndag 15.08

Inte bloggat sen i torsdags.
Men varken haft tid eller lust, så därför berättar jag om min helg nu istället!

I fredags var det skola igen, började 8 och slutade halv 11. Kollade bara film och fikade sen fick vi sluta!
Gick upp på stan med victoria och malin, åt på la baugette och sen var jag och malin tvungna att gå till tåget.
Älskling hämtade mig vid tåget och sen åkte vi hem, kollade tv och bara tog det lugnt. Var så trött!
Vid 8 åkte vi och hämtade pontus också, vi var ute och åkte lite bil och somnade väl vid typ 3.

I lördags vaknade vi vid 11.
Jag tog tåget hem 1, mamma hämtade mig vid tåget och körde mig dit jag skulle köpa en morsdag present åt mamma.
Tog med rikard och terese från stan. Åkte hem och åt god mat.
Solade, duschade och gjorde mig i ordning.
Senare åkte jag, rikard och terese på bilträff, med seiko och några andra kompisar till rikard.
På bilgrejen träffade jag älskling en snabbis eftersom han var chaufför åt pontus och co.
Vid typ 11 skjutsade rikard hem mig och terese till rikards lägenhet.
Vi gjorde varma mackor, o'boy och tände ljus.
Kollade sen på film och hade det mysigt!
Vid halv 3 skjutsade rikard och terese hem mig och typ 3 kom älskling hem hit.

Idag vaknade vi 11, älsklingens bror ringde och sa att han ville med hem till kopparberg.
Så han åkte vid 1 typ, as drygt!
Nu ska jag plugga som bara den eftersom jag har matte prov i morgon.
Önska mig lycka till...hehe kul.

Bloggar senare igen, puss!♥


sleten idag och ser förjävlig ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0