Livet är allt bra!

Hej på er!
Igår var det som sagt kalas igen för min älskling som fyllde.
Hans släkt kom vid 5 vi åt tacos, fikade och hade det trevligt!
Tobbis fick sina presenter och gick väl och la hos vid 2, halv 3 nån gång.

I morse blev vi väckta vid halv 11 tror jag.
Jag gick direkt upp och gjorde mig i ordning och sen gick vi upp och åt frukost.
Sen åkte vi med tobbes mamma och pappa till marieberg.
Åkte sen till media markt och sen blev vi skjutsade till bion där mamma, pappa, rikard & terese var.
När deras bio var klar åkte vi vidare till kina restaurangen.
Åt god mat och mös med favoriterna<3
När vi hade ätit klart åkte vi till rikard och terese, drack te och kaffe och sen åkte vi hem.
Sen vi kom hem har vi fixat med tobbes nya iphone och jag håller på och uppdaterar min.
Kollar på tv och snart ska vi väl krypa till kojs för jag börjar bli riktigt trött och ska upp tidigt i morgon eftersom jag ska packa massa och åka med tobbe till kopparberg med halv 2 bussen.
Ska ju praktisera i kopparberg så blir att bo där i 3 veckor. För härligt!
Men kanske hinner att blogga lite i morgon, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0