Söndag!

Då var det söndag igen och en ny praktik vecka på gång.
Helgen har varit skön, behövde verkligen ledighet. Har varit riktigt trött.
I fredags kom ju Tobbe hit vi åt god mat och kollade idol med mor&far.
Gick och la oss vid typ halv 12, sov sen länge på lördag, hur skönt!

Gårdagen var också lugn.
Sov som sagt länge, städade mitt rum. Damma, dammsög och plockade undan.
Hoppade sen i duschen och gjorde mig i ordning lite smått.
Sen kom rikard&terese hit.
Åt kycklingfilé, klyftpotatis och sallad, super gott!
Åt också efterrätt, glass och varma bär.
Rikard och Tobbe satt och spelade Xbox som Rikard hade köpt igår medan jag och Terese masserade varandra!
Kollade sen på så mycket bättre och den nya Irene huss.
Rikard och terese åkte runt 12, borstade tänderna och gick och la oss då.

I morse vaknade vi vid 11.
Gick upp och gav pappa farsdag presenter och sen åt vi frukost.
Nu sitter vi och kollar på tv och jag ska väl packa lite snart.
Vid 5 ungefär åker vi till Tobbe igen, bloggar kanske senare. Puss!

Bild från Egypten, jag vill utomlands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0