Trevlig dag/kväll!

Hej!
Blev hämtad av mormor i Linde igår vi åkte till smultrongården en stund.
Fick med mig ett polkagris te och en stickad väst därifrån. Dock var västen lite väl dyr men whatever, 1290kr fick jag den för men ordinarie pris var 1800kr. Så det var ju ett plus!
När jag kom hem duschade jag och sen kom Tobbe, vi åt mat och sen hjälpte jag mamma att uppdatera telefon.
Ida och joel kom sen och vi kollade på idol med dom.
Senare när dom gick hem, vid typ halv 12. Gick vi och la oss.

I morse gick jag upp halv 11, gjorde mig i ordning, Tobbe duscha och så åkte vi och hämtade ida och joel.
Åkte vidare till marieberg med dom och var där ett tag.
Fick med mig lite saker och köpte också nya örhängen till alla mina hål:)
Åt på lillågrillen och sen åkte vi hem, skjutsade hem ida&joel och nu för en stund sen skjutsade vi mamma och pappa.
Snart kommer ida och joel hit igen, blir film, chips och öl ikväll.
Trevligt, så bloggar bog Inge mer ikväll.
Hörs i morgon, puss!

Dagens outfit!
På bilden ser ni nya hårfärgen och nya stickade västen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0