Tv mys med min prins!

Hej på er!
Har haft en trevlig helg tillsammans med min älskling, ida och joel.
Var ju med dom hela kvällen igår och dom gick hem runt 1.
Jag och Tobbe gick och la oss då och i morse vaknade vi vid 12.
Gick upp, åt frukost och sen duschade jag.
Packade och fixade innan vi åkte och hämtade ida och joel igen.
Åkte sen till Kopparberg, skjutsade ida och joel till joel och så åkte vi hem till Tobbe.
Kollar just nu på tv och ska väl göra det hela kvällen och i morgon är det den sista praktik veckan.
Börjar halv 10 i morgon och får se när vi slutar.
Bloggar iallafall i morgon, puss!

Bild ni sätt förut men har inga nya bilder just nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0