Åh vad jag älskar fredagar!

Sen jag duschat förut så har jag bara kollat tv, suttit vid datorn och lyssnat på musik.
Pratade också nyss med älskling i telefon.
Han kommer hit i morgon och få se vad vi hittar på i helgen.
Men dagen i morgon börjar iallafall med hantverk - hår och då skulle vi bara mysa och göra hårinpackningar på varandra. Har sen svenska, klassråd och sist idrott.
I fucking backahallen, åh hatar när vi ska hålla på och åla iväg och ha idrott.
Ska iallafall spela badminton. Kanon kul...
Men när jag slutar kanske pappa kort och hämtar mig, kanske övningskör lite och går ut och går med ida om min hals är bättre och om vi hinner innan Tobbe kommer.
Men bloggar med i morgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0