Ansiktsbehandling

Som sagt hade jag det jätte bra och mysigt igår med dom bästa!
Sov dock inte kanon bra eftersom jag hade så sjukt ont i magen hela natten och morgonen.
Var vaken när min bror skulle till jobbet vid 6 p.g.a magen, pratade med honom en stund med somnade om sen igen.
Gick upp typ 20 över 7, duschade lire snabbt och gjorde mig i ordning.
Åt frukost och sa hejdå till Terese som fick stanna hemma idag för hon blivit sjuk igen stackarn:(
Tog iallafall bussen till skolan.
Hade hantverk 3 timmar, gjorde ansiktsbehandling på malin, hur mysigt som helst och längtar tills malin ska göra på mig!
Hade sist teckenspråk och blev sen hämtad av pappa.
Nu har jag packat upp min väska, tagit bort sminket, lagat mat, tvättar gör jag och snart kommer mamma och då ska vi äta.
Bloggar sen, puss!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0