Fördröjer tiden!


1. Hur gammal är du om fem år?
22


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
min klass och mor&far


3. Hur lång är du?
163cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Minns inte


5. Vem ringde du senast?
Pappa


6. Vem ringde dig senast?
Ida


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Haha ja precis :)


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och, beror på lixom


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta


10. När såg du senast din mamma?
För några timmar sen


11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna


12. När vaknade du i dag?
06.20


13. Vilken är din favoritjulsång?
Ingen aning


14. Vilken är din favoritplats?
Platser där jag känner mig trygg och omtyckt


15. Vilken plats föredrar du minst?
Skogen


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hoppas på en salong där jag jobbar som make-up artist, stylist och nagelteknolog


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken och troll


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Chokladpuddings kriget i skolan, haha sara hjärtat<3


19. Hur stor är din säng?
120cm


20. Har du stationär eller bärbar dator?
2st bärbara

21. Har du några tvångstankar?
ne

22. Hur många kuddar har du i sängen?
fyra


23. Hur många landskap har du bott i?
Ett


24. Vilka städer har du bott i?
Örebro



25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor tror ja


26. Är du social?
Ja det är jag väl


27. Vilken är din favoritglass?
Cornetto jordgubb


28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka


29. Tycker du om kinamat?
Ja gud ja!


30. Tycker du om kaffe?
nej


31. Vad dricker du till frukost?
Te, o'boy eller juice


32. Sover du på någon särskild sida?
Mest på höger sida eller magen


33. Kan du spela poker?
ne


34. Senaste drömmen?
någon konstig om ormar:(


35. Är du en beroendemänniska?
Typ


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Tror inte det


37. Vill du ha barn?
Ja, men inte än


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och några få ord på franska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet


41. Vad spenderar du helst pengar på?Mig själv


42. Äger du dyrbara smycken?
Jajjemän


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
One tree hill


44. Är du stark?
Kan jag inte direkt påstå


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min brors flickvän, Terese


46. Sover du med gosedjur?
Nej


47. Vad har du för ringsignal?
Kapten röd


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror det


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Blommor


50. Flirtar du mycket?
Nej, har redan min underbara prins!


51. Planer inför kommande dagar?
Umgås med min pojkvän, kanske träffa mormor, marieberg


52. Höger eller vänsterhänt?
Höger


53. Vilken var den senaste boken du läste?
En jävligt dålig bok i skolan


54. Läser du dagstidningen?
Händer väl


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej


56. Dansar du ofta?
Gjorde men har ett uppehåll med dansen, men ska börja igen


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mixmegapol i bilen påväg hem


58. Vad var det senaste du skrev på ett papper?
Emma Sjöö


59. När var du i kyrkan senast?
Minns inte


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Christine Johansson!


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2 nätter tror jag


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min tobbe!


63. Vad lyssnar du på just nu?
Tv:n


64. Har du varit med i tidningen?
Ja


65. Vad är det konstigaste du ätit?
Vet inte


66. Vad faller du för?
Romantiska, muskulösa, fina och snälla killar typ


67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa


68. Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv


69. Någon du kan prata om det mesta med?
Ida wannerskog


70. Har du någon piercing?
Naveln och 6st i öronen


71. Din största vinst?
Minns inte


72. Civilstånd?
Upptagen


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bloggar typ


74. Är du fåfäng?
Vet inte hehe


75. Ångrar du någonting du gjort?
Finns nog massor jag ångrar men gjort är gjort


76. Hur gammal är din pappa?
52


77. Vilket är ditt drömjobb?
make-up artist, nagelteknolog


78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till new york, åka tillbaka till Thailand


79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
1 kanin & 3 hundar


80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är otroligt kär, jag har kört cross när jag var mindre, om jag inte hette emma skulle jag heta frida


81. Svär du ofta?
Ja tyvärr


82. Sverige när det är som bäst?
När det är sommar


83. Kan du åka slalom?
Ja


84. Vad har du ätit i dag?
Mat


85. Vad har du för utbildning?
Stylist utbildning


86. Har du någon speciell egenskap?
Vet inte


87. Vad tycker du om politik?
Bryr mig faktiskt inte så mycket om det


88. Första tanken på morgonen?
Vad ska jag ha på mig och fyfan vad trött jag är


89. Vilken är din sämsta egenskap?
Oroar mig ofta i onödan och stressar mycket


90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
-


91. Saknar du något?
En hund kanske!


92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Självklart


93. Vad gör dig ledsen?
När nära går bort


94. Vad gör dig glad?
Min familj, min vänner, min pojkvän


95. Har du varit gift eller förlovad (vill bli)?
Vill nog förlova mig och gifta mig senare


96. Något utöver det vanliga du ska göra i helgen?
Ne, inget speciellt i helgen faktiskt


97. Vad är det knasigaste du gjort?
Sagt mycket konstiga saker i sömnen


98. Vad får dig att må bra?
Familj, vänner pojkvän

99. Vem är din förebild?
Beyoncé


100. Vad ska du göra nu?
Kolla på tv medans jag väntar på Tobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0