Hackat fackebook konto!

Hej på er!
Ville bara säga till alla att igår/inatt blev mitt facebook konto hackat.
Har haft det inaktiverat jätte länge och alltså inte använt det på hur länge som helst.
Men somsagt blev det hackat igår/natt så alla som "jag" skrivit till ber jag om ursäkt till.
Var något jävla cp som skrev allt och det gör mig så sjukt jäva irreterad att folk som inte har något liv hackar sig in på någon annans facebook och skriver en massa skit.

Personen som hachade min facebook har tillexempel skrivit:
- jävla hora till en tjej som jag inte känner
- att jag ska suga kuk
- att jag är kåt
- att jag ska  betala i natura för att få skjuts
- skrivit till en tjej om hon röker på och massa?
- skrivit till en annan tjej om vi kunde dela kille

hur mycket som helst och det gör mig inte bara förbannad utan också ledsen när vissa inte tror mig när ja säger att det inte är jag.
Men nu är iallafall mitt facebook konto borta helt och hållet, så kan aldrig ta tillbaka det igen.
Tack som fan till personen som gjorde såhär mot mig, jävligt moget må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0