I väntan på pojkvännen!

Skön dag i skolan idag!
Hade sköna lektioner och så var det ju tacos i skolan med chokadpudding till efterrätt.
När jag slutade 13.20 kom pappa och hämtade mig.
Åt en fralla när jag kom hem och hjälpte mor&far att packa in saker i bilen. Sen åkte dom till Sälen och kommer hem i morgon.
Jag hoppade då in i duschen och sen gjorde jag mig i ordning lite.
Sitter nu och kollar på tv och väntar på min älskling.
När han kommer ska vi äta as god mat och bara mysa!
Bloggar kanske senare, men får se. Puss!

Min lilla prinsessa äter som en liten gris, hehe men älskar dig ändå hjärtat!

Var lite krig idag i skolan, slutade med att sara hade chokladpudding i fejjan, du är ju för söt underbara du!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0