Inga bilder, orkar inte lägga in från mobilen idag!

Fattar inte vad som hänt med blogg.se appen. Funkar ju inte att blogga från den.
Blir så irriterad, har försökt bloggat i helgen men får berätta lite om min helg nurå.
Åkte till tobbe efter skolan i fredags, åkte med malin&mange så det var skönt.
När jag kom bytte jag om och sen var det kalas. Eftersom tobbe pappa fyllt år.
Hade det trevligt hela kvällen och mös en massa med deras lilla kissemisse.

I lördags vaknade vi efter 1 någon gång. Var hund & katt vakt hela dagen.
Tog det mest lugnt och kollade tv. Åkte sen upp till zara's och åt pizza.
Och kollade sen tv resten av kvällen.

I dag vaknade vi också efter 1 och har bara myst hela dagen.
Åkte med 16.58 tåget hem och blev då hämtad av mamma och pappa.
När jag kom hem var rikard&terese här.
Åt mat och kollade tv, jag och terese masserade varandra, myspys!
Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik men ska packa upp min väska nu.
Har ju studiedag i morgon, hur skönt som helst!
Så bloggar mer då, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0