Loooooov!!!!

Härliga fredag!
Började ju dagen med hårlektion, jag plattade håret på felicia och louise, musiken på högsta volym och bara hade det bra.
Hade sen svenska, kollade på en film i en halv timme, skulle sen fortsätta med ett grupparbete.
Klassen var sjukt övertaggad och vi hade även högsta volym på denna lektion, hoppade runt, sjung oh skrek.
Haha, ja bara älskar min klass:*
Har nyss haft idrott, spelade tennis istället för badminton.
Och nu har jag höstlov en vecka och praktik i 3 veckor, kommer sakna min underbara klass!

Men nu sitter jag i bilen påväg hem, och när jag kommer hem ska jag duscha och fräscha.
Bloggar sen, puss!

Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0