Skit bra kväll!

Herregud vilken trevlig och lyckad kväll!
Gick dit 20 i 10, eller då kom Terese och mötte mig.
Vi gick till folkets hus där det var fullt av trevligt folk!
Var där till 3 för då blev jag hämtad av Tobbe och Pontus.
Pontus skjutsade hem mig och Tobbe till mig.
Hade ställt klockan på 10 i morse för Tobbe behövde komma hem tidigt
Vi åt frukost, jag duschade och gjorde mig i ordning.
Fick sen skjuts av mamma till Linde där vi sen tog Tobbe bil hem till honom.
Sover hos honom inatt och åker tåget som går 07.47 i morgon till skolan.

Ikväll ska vi väl bara ta det lugnt så får se om jag bloggar igen, haha såg i inlägget innan att jag hade råkat skrivit smsar kanske sen. Hehe puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0