Uppe med tuppen!

Godmorgon allihopa!
Ligger just nu i sängen och håller om min älskling.
Snart ska jag väcka honom och gå upp och äta frukost.
Har nyss gjort mig i ordning och åker 07.47 tåget till skolan idag.
Idag är det skolfoto och jag hade beslutsångest igår hur jag skulle ha mitt hår, men frågade Tobbe och han tyckte vågigt. Så körde på det.
Efter skolfotot ska vi ha svenska och då ska vi bara kolla film hela lektionen, skönt!
Slutar 2 och då kommer mamma och hämtar mig.
Åker hem och gör oss i ordning, jag ska sminka mor min som ska gå modell idag, så söt:*
Kommer vara ute på marieberg hela kvällen, men kanske slänger in ett inlägg lite då och då. Puss!


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :) Kram

2011-10-06 @ 14:00:57
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0