Söndag & soffläge!

Hej där!
Sitter nu och kollar på tv med min lilla mor som sover, hehe.
Har nyss solat och ska snart duscha.
Tänkte berätta om min helg, men ingen idé för har inte gjort ett skit.
Jag har inte träffat tobbe på hela helgen, och alla andra kottar har haft annat för sig.
Så igår var väl den mest händelserika dagen på min helg, som dock inte var på händelserik.
Var först på kalas vid 4 hos min morbror som fyllt. Åkte sen hem och mamma&pappa skulle bort.
Så dom gick på en gång när vi kom hem. Kollade film i typ 30min sen ringde mamma tussi och frågade om jag inte kunde komma upp till madde och berza där det var massa folk, dels mamma och pappa.
Så spenderade kvällen där, trevligt!
Jag och mamma kom hem 2 inatt, gick typ och la mig på en gång för var heeelt död.

Idag har jag varit hos mormor och fått fotvård, as skönt och det behövdes kan ja säga!
Fick sen skjuts hem av morfar som också hade fått fotvård av mormor.
Har sen jag kom hem inte gjort så mycket, bara solat som sagt.
Men nu ska jag ta en dusch och sen en chai latte. Puss!


hehe smexig bild på mig och idis från i somras :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0