Stor städning står på listan!

Hallå där!
Då var det fredag och en veckas lov framför mig, gud så skönt!
Igår var det ju som sagt min sista dag på the body shop. Sorgligt men sant.
Har haft det jätte bra och fick en jätte fin rouge av dom, jag ville ha den så jag fick den..den kostade 249kr vilket jag tyckte var sjukt snällt att jag fick gratis.
Jag gav Edina och Nebe varsin lite sak som dom vart jätte glada för hihi.
Fick iallafall skjuts in till stan av Edina och hennes man. Gick och träffade ida och vi tog bussen till lägenheten.
Gick lite senare och åt kebab på paloma, as gott och mysigt!
Gick sen hem igen och bara mös, kollade på top model Sverige och drack te.
Gick och la oss rätt tidigt faktiskt och pratade och dampade, det vi är bra på om man säger så.

I morse gick ida upp och gjorde sig ordning och gick vid 9.
Jag skulle ju till Sälen idag men blev tyvärr inte så då min pappa har blivit sjuk:(
Så jag stannade hemma idag, eftersom vi har friluftsdag idag och jag hade ändå begärt om ledighet.
Så nu ligger jag här i mon ensamhet och ska smart gå upp och äta frukost, ska sen stor städa rikard&terese lägenhet så det är fint när dom kommer hem. Blir sen hämtad av pappa. Så bloggar kanske senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0